Crimpenersteyn

mei 2002

Op donderdag 23 mei 2002 hebben we een uitvoering verzorgd in Zorgcentrum Crimpenersteyn in Krimpen a/d IJssel. Ons programma voor deze avond bestond naast werk uit ons eigen repertoire, uit enkele bekende oud-hollandse liederen die door het publiek meegezongen kunnen worden. We mochten ons verheugen in de medewerking van de sopraan Herma en uit eigen gelederen waren Agnes en Elize bereid een gedicht voor te dragen.

Hoewel er hier en daar wat kleine dingetjes niet helemaal gebeurden zoals bedoeld, zijn we al met al redelijk tevreden over onze prestaties tijdens deze uitvoering. Veel belangrijker is natuurlijk hoe het publiek erover dacht, en een korte enquete gaf de indruk dat het publiek een leuke avond heeft gehad. En daar doen we het natuurlijk allemaal voor!

Frühlingsleben
Weiche nicht, o süsser Traum
Hörst du den Vogelsang
Klein vogellijn (meezingen)