Nieuwerkerkse Muziekweek

oktober 2004

De derde Nieuwerkerkse Muziekweek alweer, zaterdagavond 30 oktober 2004. Vorig jaar is het ons helaas niet gelukt om van de partij te zijn, maar dit keer gelukkig wel. Het thema van de muziekweek is sprookjes, en het is dan uiteraard de bedoeling om iets neer te zetten in de sfeer van een sprookje. Nu hadden we niet direkt een sprookje voorhanden, en te weinig tijd om iets te zoeken en helemaal in te studeren, dus dat was een beetje improviseren.

We hebben gekozen om de selektie uit Les Miserables, waar we al eerder aan gewerkt hebben, te presenteren. We hebben er tot en met de laatste repetitie hard aan gewerkt en veel plezier in gehad. We hopen dat we dat plezier een beetje hebben kunnen overbrengen op het publiek!

We vonden het weer erg leuk om met zo veel verschillende artiesten samen te mogen werken, alles bij elkaar was het een uitermate geslaagde avond! Hieronder staan een paar fotootjes van ons optreden deze avond.