Nieuwerkerks Vrouwenkoor

Kerst 2017

Kerstconcert in De Ringvaartkerk

Ringvaartkerk 2017

Op 15 december hadden we de primeur met een optreden in de zojuist geheel verbouwde Bron - die na de verbouwing een nieuwe naam heeft gekregen: de Ringvaartkerk. Ons jaarlijkse kerstconcert, dit jaar met medewerking van het Harmonie Dagorkest Krimpenerwaard onder leiding van Karin Snel. Het is even wennen na de verbouwing van de ons inmiddels bijzonder bekende kerk, maar het went snel: een prachtige, goed uitgeruste keuken in het centrum van de vergrote hal en de ruimte lijkt veel groter doordat de muur tussen de kerkzaal en de hal geheel vervangen is door glas. Roland heeft ons flink laten werken, maar het is niet voor niets geweest! Ook het dagorkest komt goed voor de dag waarmee het geheel een geslaagde avond is waar we tevreden het kerstreces mee kunnen starten.

Het fotomateriaal is beschikbaar gesteld door Roy Pieters, waarvoor natuurlijk onze dank!