Het Nieuwerkerks Vrouwenkoor is opgericht in 2000. Het Nieuwerkerks Vrouwenkoor probeert een zo gevarieerd mogelijk repertoire neer te zetten. Wekelijks wordt onder leiding van Gerard Lange in een plezierige sfeer gezongen. In de praktijk betekent dat, dat er afwisselend gewerkt wordt aan (licht) klassieke stukken en aan modernere werken (lichte muziek) of musicals. Met dit gevarieerde repertoire geven we regelmatig uitvoeringen.

In de kerstperiode verzorgen we graag een sfeervol concert in samenwerking met een partij die een mooie aanvulling vormt op onze presentatie. Ook doen wij ieder jaar mee aan het grootste en leukste koorfestival van Zeeland en omstreken Middelburg Vol Koren. Tevens zingen we op uitnodiging in verzorgingshuizen.

Je bent altijd welkom om een keer mee te komen zingen en zo de sfeer te proeven! Vooral sopranen zijn erg welkom, maar ook als u alt bent is het de moeite waard om eens te komen kijken en luisteren bij een repetitie.

Oefenavonden zijn op donderdagavond in Dianthus (Mezendaal, in de recreatiezaal) van 20:00 uur tot 22:00 uur.

Info: 0180-312016 of 0180-315152