Repertoire

Het Nieuwerkerks Vrouwenkoor probeert een zo gevarieerd mogelijk repertoire neer te zetten. In de praktijk betekent dat, dat er afwisselend gewerkt wordt aan (licht) klassieke stukken en aan modernere werken (lichte muziek) of musicals.

Ook voor de kerstperiode werken we met een mooi gevarieerd repertoire, zowel de klassieke kerstliederen als de echte kerst carols komen aan bod. En als we een mooi stuk tegenkomen dat niet in één van deze categorieën valt dan is het toch van harte welkom op ons repertoire!

Het repertoire wordt regelmatig aangevuld met nieuwe muziekstukken zodat het voor de koor steeds een uitdaging blijft om aanwezig te zijn op de repetities.

We presenteren regelmatig en met plezier een selectie uit ons repertoire aan publiek.